Thursday, September 29, 2011

After PMR :)

hell to the o :) ada nampak gambar ada yar kah ? nie hah , nak gitau korang . selepas pmr nanti kami sekawan nak buad INAI a.k.a tatoo;p suke suki jer nie :) saya suka tengok corak inai tu , teringin pulak nak buad sekarang tapi tak boleh nanti tak dapat ikut pmr . tak sabar pulak nak habis pmr , nak buad macam macam . sekarang nie , study macam tak study jer . begitu banyak syaitan datang mendekat bahaha ! btw , saya doakan kawan kawan saya lulus pmr nie . gudluck keyh;) kepada perempuan huruf V nie , harap awak ditinggalkan gerek awak . haha! jaik aku hoh ? ADE AKU KESAH ? sapa nyuroh ny b'jaik ngan aku lok . kbye ! tak pandai nak ngutuk orang nie , haha ! and for my favourite boyyy <3 i'm still waiting youuuuuuu :) setiap janji kau padaku , akanku simpan dan akan ku pastikan ia tertunai . haha ! iloveyoudamnfuckingmuch! <3

No comments:

Post a Comment